השיער שלכם נחלש? יש לנו פתרון לחיזוק סיב השערה



     

    כבר עוזבים?
    הקליקו לקבלת קופון 30% הנחה

    למימוש ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים

    הורידו קופון 30% הנחה למימוש ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים



      תנאי שימוש באתר

      המידע והתכנים המובאים באתר ניתנים כמות שהם (“AS IS”) וללא אחריות מכל סוג שהוא. השימוש והגלישה באתר וכן השימוש במידע ובתכנים המופיעים באתר הינם על אחריותו המלאה והבלעדית של המשתמש ובעצם השימוש והגלישה באתר, מוותר בזאת המשתמש, ולא תהיה לו, כל תביעה, דרישה ו/או טענה, מכל סוג שהוא, כלפי חברת תרו – תעשיה רוקחית בע”מ, החברות הבנות שלה (להלן: “תרו”) ו/או מי מטעמן.

      המידע והתכנים המופיעים באתר זה, נועדו לשם אספקת אינפורמציה כללית בלבד ואינם בגדר המלצה, עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם מומחה על בסיס אישי ופרטני. במידה וידועה למשתמש מחלה ו/או בעיה רפואית כלשהי, אנו ממליצים בפניו לפנות, ללא דיחוי, אל הרופא המטפל או אל איש מקצוע אחר בתחום הרפואה.

      תרו משקיעה מאמץ להבטחת אמינות ועדכניות המידע באתר; יחד עם זאת, תרו אינה מתחייבת כי המידע המופיע באתר הוא המעודכן והשלם ביותר הקיים בנוגע לתחומים המסוקרים באתר.

      תרו והגורמים המפעילים את האתר לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין, לכל נזק ישיר ו/או עקיף, מקרי, תוצאתי ו/או עונשי, ו/או אחר, שייגרם למשתמש עקב כניסה לאתר, שימוש בו או הסתמכות על מידע המופיע באתר.

      כל זכויות הקניין הרוחני באתר, בתכניו ובעיצובו, בין אם המדובר בתוכן טקסטואלי או גרפי, שייכות במלואן לתרו או לצדדים שלישיים שהתירו לתרו להשתמש בהן. אין להעתיק, להציג, להפיץ, לשכפל או למסור לצד שלישי כלשהו את האתר או תכניו ללא קבלת הסכמתה של חברת תרו מראש ובכתב.

      תרו והגורמים המפעילים את האתר אינם מתחייבים שהשירות הניתן באתר לא יופרע, יינתן כסדרו ללא הפסקות והפרעות ו/או יהיה חסין מפני גישה לא חוקית למחשביהם, נזקים, קלקולים, תקלות, כשלים בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת אצל הגורמים המפעילים או מי מספקיהם או לא יפגע מסיבה אחרת, ותרו והגורמים המפעילים לא יהיו אחראים, לכל נזק, ישיר או עקיף, עגמת נפש וכיו”ב שייגרמו למשתמש באתר או לרכושו עקב כך.

      תרו מאפשרת לכל אדם להשתמש במגוון השירותים הקיימים באתר. ואולם, תרו תהא רשאית להסיר מידע ו/או למנוע או להפסיק שימוש באתר בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.

      במסגרת השימוש בתכנים שונים באתר, ייתכן ותתבקשו לספק פרטים אישיים כגון שם, כתובת ודואר אלקטרוני. משתמשים שיקלידו את פרטיהם כאמור, נותנים בזאת את הסכמתם להיכלל במאגר המידע שמנהלת תרו בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981, וכן כי תרו תשלח אליהם חומר מקצועי, עדכונים, הודעות והצעות שונות. המשתמש רשאי, בכל עת, לבקש את מחיקת פרטיו מרשימת התפוצה של תרו וכן, לעיין במידע שעליו המוחזק במאגר המידע ולבקש תיקון המידע ו/או מחיקתו.

      תרו שומרת לעצמה את הזכות לעשות שימוש בפרטים על מנת לאפשר שימוש בשירותים השונים באתר ו/או לשפר ולהעשיר את התכנים המוצגים בו ו/או לצורכי משלוח דוגמיות של מוצרים. כמו-כן, תרו רשאית לעשות שימוש בפרטים אלו, בעצמה ו/או ע”י מי מטעמה, לצרכים מסחריים, פרסומיים, סטטיסטיים ושיווקיים שונים, ואולם שימוש כזה יתבסס על המידע כמקשה אחת וללא התייחסות פרטנית למידע הקשור למשתמש/ת מסויימ/ת. השימוש בפרטים אלו ייעשה רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין.

      תרו לא תעביר את פרטיהם של המשתמשים באתר לצדדים שלישיים כלשהם, למעט במקרים המפורטים להלן: א. במידה ותרו תמכור/תעביר את פעילות האתר לתאגיד אחר ו/או תתמזג עם גוף אחר ו/או תמזג את פעילות האתר לתאגיד אחר, ניתן יהיה להעביר לאותו תאגיד פרטי משתמש ומידע שנאגר אודותיו באתר, ובלבד שאותו תאגיד יקבל על עצמו את הוראות סעיפי פרטיות המשתמשים שבתנאי השימוש לעיל; ב. אם נעשה שימוש באתר לביצוע מעשה בלתי חוקי או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה; ג. אם התקבל בידי תרו צו שיפוטי או הוראת רשות מוסמכת המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי; ד. בכל מחלוקת או הליכים משפטיים, במידה ויתנהלו, בין משתמש לבין תרו;

      המשתמש רשאי לבחור, באמצעות שינוי הגדרות הדפדפן לסרב לקבל ולשמור עוגיות (Cookies). השימוש בעוגיות מאפשר לאתר לספק לך שירות מהיר ויעיל וכן מאפשר איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, ויחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים בכל פעם בעתיד.

      מובהר כי אתר זה מתייחס אך ורק למוצרים המשווקים בישראל. מקום השיפוט הבלעדי בגין כל עניין הנובע מהשימוש באתר, הוא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב ועל השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.

      מסמך זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך הוא מיועד לנשים וגברים כאחד.

      עוד בנושא

      מה קצב צמיחת שערה ? מה העצות לטיפול בשיער ?

      השערה גדלה במהירות ממוצעת של : 0.3 מילמטר ליום 2.1 מילימטר לשבוע 12 סמ' לשנה...
      למאמר המלא >>

      מתי נשירת שיער מצריכה טיפול?

      אנחנו רגילים למצוא מספר שערות במברשת השיער שלנו, על הכרית, בכיור או באמבטיה שלנו לאחר...
      למאמר המלא >>

      טיפים לחיזוק השיער

      אם נחשוב על כך לעומק, נגלה, כי, במרבית הפעמים, כאשר אנחנו פוגשים אדם (בעיקר -...
      למאמר המלא >>

      נשירת שיער פתאומית – דרכים להאטת הנשירה

      הסובלים מנשירת שיער מואצת (בעיקר הגברים מביניהם) נוהגים, בחלק מהמקרים, להתייחס אל נשירת השיער כאל...
      למאמר המלא >>

      סיבות לנשירת שיער אצל נשים ואצל גברים

      נשירת שיער אצל גברים ונשים היא תופעה ידועה, מוכרת וכאובה. יחד עם זאת, כאן, בערך,...
      למאמר המלא >>

      מה קורה לשיער לאחר לידה? מימה נגרמת נשירת שיער לאחר לידה?

      נשירת שיער לאחר לידה אחת מהסיבות הנפוצות ביותר לנשירת השיער הנשית, היא חוסר האיזון ההורמונאלי הנגרם...
      למאמר המלא >>

      תנאי שימוש באתר

      המידע והתכנים המובאים באתר ניתנים כמות שהם ("AS IS") וללא אחריות מכל סוג שהוא. השימוש...
      למאמר המלא >>

      השיער שלי

      למה נושר לי השיער? לכולנו נושר השיער. מדי יום אנו מאבדים בין 50 ל-100 שערות משיער...
      למאמר המלא >>

      טיפוח שיער- טיפים לשיער מושלם

      טיפוח שיער- טיפים לשיער מושלם איך שלא נסתכל על זה, השיער לוקח חלק משמעותי במראה שלנו...
      למאמר המלא >>

      פתרון לנשירת שיער- מיתוסים או גורמים אמיתיים?

      הגוף שלנו מהווה מקור לאמונות תפלות, מיתוסים, שמועות ועוד.. שלא תמיד, בלשון המעטה מדויקות...   השיער המתנוסס על...
      למאמר המלא >>

      פילקסיל

      סדרת פילקסיל מיוצרת בספרד על ידי חברת Lacer S.A. הסדרה משווקת משנת 2000 בספרד ובאירופה ומשווקת...
      למאמר המלא >>
      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים